دسته بندی

Share

» :: پرسشنامه SERVQUAL (پرسشنامه سنجش رضایت مشتری مبتنی بر مدل سروکوال)

پرسشنامه سنجش رضایت مشتری مبتنی بر مدل سروکوال



راهنمایی برای پژوهشگر:

سنجش کیفیت خدمات کاری بسیار مشکل می تواند باشد.
برخلاف کالاها که واجد ویژگی هایی مانند درازا، عمق، عرض، وزن، رنگ و ... می باشند یک خدمت می تواند واجد ویژگی های ناملموس متعددی باشد.
بعلاوه مشتریان نیز انتظارات متفاوتی بر حسب تجربیات پیشین، نیازهای شخصی و اینکه دیگران به آنها چه گفته اند، دارند.


پرسشنامه سنجش رضایت مشتری مبتنی بر مدل سروکوال


SERVQUAL

به عنوان یک روش برای سنجش کیفیت خدمات، محققان متدلوژی سروکوال توسعه دادند.
سروکوال پنج بعد از کیفیت خدمات بررسی می کنند:

اطمینان دهی  Assurance

پاسخگویی    Responsiveness

قابلیت اعتماد   Reliability

همدلی  Empathy 

وضعیت ظاهری و تسهیلات سازمان ( عوامل محسوس)   Tangible




خرید و دانلود محصول

1395/04/16
سروکوال , SERVQUAL , پرسشنامه سنجش رضایت مشتری , سنجش کیفیت خدمات , مدل سروکوال , متدلوژی سروکوال , پرسشنامه سنجش رضایت مشتری مبتنی بر مدل سروکوال , مقاله دانشجویی , تحقیق دانشجویی , تحقیق و مقاله , مقالات دانشجویی , تحقیقات و مقالات , تحقیقات دانشجویی , پرفروش , خرید مقاله , خرید تحقیق , تحقیق درسی , رشته مدیریت , رشته مدیریت بازرگانی , مقاله رشته مدیریت , مقاله سروکوال مخصوص دانشجویان رشته مدیریت